ارسال سریع به تمام نقاط کشور

ساخت استخر و تاثیر ساخت استخر بر افزایش قیمت ویلا

تاثیر ساخت استخر بر افزایش قیمت ویلا چگونه است؟ چرا وجود استخر در ویلا باعث افزایش قیمت آن می شود؟ اگر در منزل خود برای ساخت استخر دچار شک و تردید هستید باید بر اساس تجربه به شما بگوییم که شاید احداث استخر هزینه اولیه بالایی داشته باشد اما احداث این استخر قیمت ویلای شما را در زمان فروش دو چندان می کند. از این رو بهتر است با خیال راحت به ساخت استخر بپردازید تا هم زمانیکه خودتان در آن منزل زندگی می کنید از وجود استخر لذت ببرید و هم زمانیکه قصد فروش آن را دارید بتوانید با قیمت بالاتری منزلتان را به فروش برسانید.

مزایای وجود و ساخت استخر در ویلا
شنا جز دسته ورزش های پرطرفدار است که مزایای زیادی نیز دارد و کل بدن را وادار به فعالیت می کند. شنا کردن موجب افزایش ضربان قلب می شود، استقامت قدرت بدنی را افزایش می دهد. شنا می تواند به کاهش دردها و آسیب های وارده به بدن کمک کند. شنا کردن اثرات مثبتی را روی افراد دارای بیماری خاص نیز دارد.

تاثیر ساخت استخر بر افزایش قیمت ویلا, ساخت استخر و تاثیر ساخت استخر بر افزایش قیمت ویلا
تاثیر ساخت استخر بر افزایش قیمت ویلا

برای مثال شنا کردن گزینه مناسبی برای افراد مبتلا به بیماری آسم و ام اس هست و به کاهش درد در افراد مبتلا به بیماری ام اس و به بهبود حجم ریه کمک می کند و از این طریق روی روند نفس کشیدن افراد مبتلا به آسم نیز اثر مثبت دارد. شنا ضمن درمان بیماری های جسمی یک ورزش مفرح و شادی آور محسوب می شود. به همین جهت و با توجه به زندگی آپارتمان نشینی اکثر افراد آرزوی داشتن یک استخر زیبا و اختصاصی را در منزل خود دارند. وجود استخر در منزل ضمن ایجاد فضای زیبا جهت ورزش به القا حس طراوت و شادابی در فضا کمک می کند.

چرا ساخت استخر قیمت ویلا شما را افزایش میدهد؟
ساخت استخر خصوصی در منزل قسمتی از محوطه سازی محسوب می شود. با تابش نور به آب استخر آرامش خاصی برای فرد بیننده فراهم می شود. اگر رویای داشتن یک استخر زیبا را دارید بهتر است کمی خلاق باشید و با استفاده از مدل های زیبا و فانتزی کلاسیک و مدرن استخر زیبایی را در منزل خود ایجاد کنید و از آن لذت ببرید.

تاثیر ساخت استخر بر افزایش قیمت ویلا, ساخت استخر و تاثیر ساخت استخر بر افزایش قیمت ویلا
افزایش قیمت ویلا با ساخت استخر !!!

ساخت یک استخر اصولی نیاز به یک تیم متخصص دارد چون استخری که اصولی ساخته می شود نیاز به آب بندی، تصفیه و نگهداری دارد. لازم است کار ساخت استخر را به فردی که در زمینه محوطه سازی تخصص و تبحر دارد محول کنید.

تیم طبیعت سازان تعدادی کارشناس و متخصص محوطه سازی مجرب را دور هم گرده آورده است تا کنون این تیم با استفاده از تجربه و تخصص این کارشناسان توانسته استخر های زیبا و مجللی با طرح های مختلف کلاسیک تا مدرن و چهار گوش را اجرا کند این استخر ها مجهز به تاسیسات آبگرم و آب سرد با قابلیت نگهداری آب به مدت حداقل یکسال می باشد.

هزینه نگهداری بعد از ساخت استخر
هزینه نگهداری استخر تنها به هزینه های اولیه که برای احداث آن صورت می گیرد محدود نمی شود. لازم است استخر همیشه دارای آب تمیز و عاری از آلودگی داشته باشد تا حس خوبی را در فضای محل احداث پراکنده کند.

بنابراین باید دائما آب استخر با مواد شیمیایی ضد عفونی شود تا اگر چنانچه قصد فروش خانه را دارید و خریدار وارد منزل شما می شود استخر نمای بدی ایجاد نکند و به جلب مشتری برای منزلتان کمک کند.

همچنین اگر شما قصد خرید لوازم استخر را دارید می توانید از قسمت فروش لوازم استخر، خریداری نمایید.

لازم است هر ساله دیواره استخر را مورد بررسی قرار دهید و چنانچه ترکی در آن ایجاد شده آن را اصلاح کنید. همه این موارد جز هزینه های بعد از احداث استخر و برای تعمیر و نگهداری محسوب می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن 1
تلفن 2