ارسال سریع به تمام نقاط کشور

ساخت استخر گیلان + ضمانت 20 ساله

هزینه ساخت استخر

ساخت استخر در گیلان

ساخت استخر در گیلان

رشت-رودسر-چابکسر- رامسر-انزلی +صفر تا صد ساخت استخر

به جرات می‌ توان گفت که همه‌ی افراد علاقه‌ی زیادی به شنا کردن دارند و آن را جز یکی از بهترین تفریحات خود می‌ دانند. به همین دلیل بعضی از صاحب خانه‌ ها به فکر ساخت استخر می ‌افتند. استخری که خصوصی و لوکس باشد تا افراد در آرامش بتوانند ساعاتی به شنا کردن بپردازند. حال اگر شما هم می‌ خواهید یک استخر زیبا با هزینه‌ای مناسب بسازید و به دنبال بهترین شرکت برای صفر تا صد ساخت استخر در گیلان  و مازندران می‌ گردید؛ پس همه جوره روی تیم طبیعت سازان به عنوان سازنده ساخت استخر در رشت حساب کنید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به شما راه ایجاد استخر در گیلان را نشان دهیم. ساخت استخر در گیلان با ضمانت 20 ساله .  ساخت استخر چابکسر و ساخت استخر رامسر و ساخت استخر در انزلی . صفر تا صد هزینه ساخت استخر

تابلو استخری طبیعت سازن
هزینه ساخت استخر در سال 1402

ساخت استخر در گیلان و مازندران  را به حرفه ای ‌ها بسپارید

ساخت استخر در گیلان با ضمانت 20 ساله-لنگرود-رودسر-چابکسر-رامسر-انزلی

همانطور که می ‌دانید ساخت استخر فرایند و روند خاص خودش را دارد و جز یکی از تخصصی‌ ترین کارها محسوب می‌ شود و فقط از پس معماران و مهندسینی با تجربه و کاربلد بر می آید. حال با توجه به افزایش درخواست خدمات ساخت استخر در گیلان، بسیاری از افراد نابلد و بی ‌تجربه برای ارائه ی این خدمات دست به کار شده اند و پروژه‌ های طراحی و ساخت استخر در گیلان را با کیفیتی نه چندان مرغوب ارائه می‌ دهند.

تیم طبیعت سازان با تکیه بر دانش و مهارت مهندسین و معماران و با توجه به استانداردها و شناخت و بررسی مرغوبیت و کیفیت تجهیزات و مصالح مورد نیاز نیز می ‌تواند ساخت استخر سونا جکوزی در گیلان را در بالاترین سطح کیفیت انجام دهد. این شرکت با اکیپ حرفه ای خود کلیه خدمات ساخت انواع استخر خانگی، ساخت استخر بتنی کشاورزی، ساخت استخر در باغ، ساخت استخر سرپوشیده و … را در مدت زمان کوتاه و مشخصی، طبق ضوابط و اصول مهندسی شده انجام دهد.

ساخت استخر رامسر +ذساخت استخر انزلی

ساخت استخر بتنی در گیلان

طراحی و ساخت استخر در گیلان به روش بتنی

استخر بتنی یکی از محبوب‌ ترین و رایج ترین نوع استخر ها محسوب می ‌شود. همان طور که از اسم طراحی و ساخت این نوع استخر ها مشخص است؛ برای ساخت استخر های بتنی از بتن به عنوان متریال اصلی برای ساخت کف و دیواره استخر استفاده می ‌شود. این روش پیچیدگی ‌های خاص خودش را دارد و به دلیل حساسیت در ایزولاسیون و آب بندی بدنه استخر بتنی، به دقت بالایی نیاز دارد. در واقع اجرای هر مرحله از ساخت استخر از جمله کنده کاری، گودبرداری، آرماتوربندی، قالب بندی، بتن ریزی، کاشی کاری و … حساسیت ‌ها و اصول خودش را دارد و حتما باید توسط متخصص با تجربه انجام شود.

 

 ساخت استخر در گیلان به روش فایبر گلاس

 

ساخت استخر در گیلان از نوع فایبرگلاس از دیگر استخر های پرطرفدار محسوب می‌ شود. چرا که این استخر ها پیش ساخته هستند و قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند. از آنجایی که این استخر ها از چندین لایه الیاف و رزین ( نوعی چسب سخت) ساخته شده اند؛ بنابراین از استحکام بالایی برخوردار شده است.

 

ساخت استخر  به روش وینیل

در صورتی که می‌ خواهید قیمت ساخت استخر در رشت برایتان تا حدی ارزان شود؛ پس استخر های وینیل گزینه بسیار مناسبی می باشد. آسترهای وینیلی که برای استخر های شنا به کار برده می ‌شود؛ در واقع ورق های مسطح و بزرگی هستند که متناسب با خطوط استخر طراحی شده اند. مزیت اصلی ساخت استخر وینیل، هزینه بسیار مقرون به صرفه و سرعت بالای اجرای آن است. اما عیب بزرگ استخر های وینیلی این است که دارای طول عمر پایینی است و در برابر استخر های بتنی و بلوکی نیز استحکام کمتری دارد.

 

هزینه ساخت استخر در گیلان

 

پیمانکار ساخت استخر در گیلان

در صورتی که برای ساخت استخر بتنی، فایبرگلاس، بلوکی و وینیل به دنبال بهترین پیمانکار ساخت استخر در گیلان می ‌گردید و می‌ خواهید با قیمت مناسب در مدت زمان کوتاه و مشخصی یک خانه و یا باغ خود را به یک استخر، جکوزی و یا سونا لوکس و زیبا مجهز کنید؛ پس روی تیم طبیعت سازان، به عنوان یکی از بهترین شرکت ‌های سازنده استخر و سونا در گیلان حساب کنید. ما با گرد آوری مهندسین و معمارانی با تجربه و تحصیل کرده خدمات ساخت استخر را به طور اصولی زیر نظر مهندس ناظر ارائه می ‌دهیم.

ساخت استخر در گیلان با ضمانت 20 ساله

صفر تا صد هزینه ساخت استخر

 

ساخت استخر گیلان
ساخت استخر زیباکنار

قیمت ساخت استخر در رشت چقدر است؟

یکی از سوالات مهمی که از ما به عنوان سازنده استخر در گیلان و مرکز فروش لوازم استخر در گیلان پرسیده می ‌شود این است که هزینه ساخت استخر چقدر است! در جواب به این پرسش رایج باید بگوییم که هزینه ساخت استخر در گیلان به عوامل متعددی از جمله ابعاد، نوع استخر (بتنی، بلوکی، فایبرگلاس، وینیل) مصالح به کار رفته در نمای ساختمان و مراحل زیباسازی ظاهر استخر (رنگ آمیزی، کاشی و سرامیک کاری و …) نوع و تعداد تجهیزات مورد نظر برای استخر ( پمپ، سیستم فیلتراسیون، سیستم گرمایش آب و …) و همچنین هندسه و طرح کلی استخر بستگی دارد. به همین دلیل نمی ‌توان قیمت دقیقی برای ساخت استخر درج کرد. اما در صورتی که قصد ساخت استخر در گیلان را دارید و می ‌خواهید از هزینه های ساخت آن، روند اجرا اطلاعات بیشتری کسب کنید؛ می‌ توانید همین حالا با طبیعت سازان به عنوان یکی از بهترین شرکت های ساخت استخر  تماس بگیرید و با کارشناسان مان گفت و گو کنید.

ساخت استخر چابکسر

ساخت استخر رشت

ساخت استخر رامسر

ساخت استخر انزلی

ساخت استخر و فروش تجهیزات استخر در گیلان

اجرای استخر در گیلان نیازمند یک اکیپ حرفه ای و با تجربه می باشد که بتواند انواع استخر از جمله استخر خانگی، استخر کشاورزی، استخر باغ، استخرهای سرپوشیده و … را با مرغوب ‌ترین مصالح و به روزترین تجهیزات در مدت زمان کوتاهی آن هم با قیمت ‌های مناسبی بسازند. شایان ذکر است که طبیعت سازان به عنوان سازنده استخر و مرکز فروش فروش لوازم استخر گیلان به واسطه اکیپ حرفه ای خود می‌ تواند خدمات با کیفیت و رضایت بخشی را برای شما گیلانی‌ های عزیز ارائه دهد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت طبیعت سازان تماس بگیرید. ما همیشه بهترین گزینه را به شما معرفی می کنیم و شما را در انتخاب مناسب ترین گزینه راهنمایی می کنیم.

ساخت استخر گیلان
ساخت استخر نامنظم گیلان

شرکت طبیعت سازان در کلیه شهرهای گیلان  ساخت استخر شمال   ساخت استخر استارا   – ساخت استخر تالش – ساخت استخر هشتپر – ساخت استخر رضوانشهر – ساخت استخر انزلی – ساخت استخر منطقه ازاد – ساخت استخر زیباکنار – ساخت استخر کیاشهر – ساخت استخرچمخاله – ساخت استخر لنگرود – ساخت استخر رودسر – ساخت استخر املش – ساخت استخر چابکسر – ساخت استخر صومعه سرا – ساخت استخر رودبار – ساخت استخر رستم اباد – ساخت استخر سیاهکل – ساخت استخر صومعه سرا – و ساخت استخر سنگر  – ساخت استخر لشت نشا – ساخت استخر کوچصفهان – ساخت استخر لاهیجان –  ساخت استخر رشت – ساخت استخر فومن – ساخت استخر ماسال –  استخر خانگی سرپوشیده  – ساخت استخر در باغ – ساخت استخر عمومی – ساخت استخر خانکی – ساخت استخر – طراحی ساخت استخر – نقشه ساخت استخر – فیلم ساخت استخر – محوطه سازی – مراحل ساخت استحر – نکات مهم در ساخت استخر – هزینه ساخت جکوزی – سقف متحرک استخر – سرپوشیده کردن استخر – سقف مجازی استخر – سقف کشسان  – اسمان مجازی

هزینه ساخت استخر در سال 1403

استخر خانگی

ساخت استخر در فومن و ماسال

ساخت استخر + هزینه ساخت استخر در سال 1403

 

صفر تا صد ساخت استخر

 

www.hompools.com

ساخت استخر رامسر +ذساخت استخر انزلی

2 پاسخ

  1. سلام . من میخواستم یه استخر تو فضای باز بسازم و بخاطر همین میخواستم استحکام استخر زیاد باشه. به نظر شما بهترین استخر که بشه تو رشت ساخت که با توجه به آب و هوا مقاومت بالا باشه کدومه؟ و اگه بشه یه قیمتتی هم بگین !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن 1
تلفن 2