ارسال سریع به تمام نقاط کشور

ساخت سونا و جکوزی + هزینه ساخت

ساخت سونا و جکوزی

سونا بخار همانطور که از نامش مشخص می باشد، یک سالن بخارهست، که اندازه های مختلف دارد. در اینجا سعی میکنیم طرز ساخت یک سونای بخار خانگی و ساخت سونا و جکوزی را توضیح بدهیم. با تیم طبیعت سازان همراه باشید.

هزینه ساخت استخر در گیلان

ساخت سونا بخار و جکوزی
سونا بخار های خانگی معمولا کوچک ساخته میشود بیشتر ویلاها ابعاد ۳در ۱/۵ و بیشتر خانه ها ۲در ۱/۵ به خاطر سریع گرم شدن در نظر میگیرند. دیوار سونا موقع ساخته شدن باید کاملا ایزوله بشود تا از نفوذ گرما و سرما جلوگیری بکند.

ایزولاسیون دیوار باعث جلوگیری از هدر رفتن انرژی تولید شده در سونا بخار میشود.

بعد از ساخت بدنه سونا بخار ،باید لوله کشی اب و فاضلاب و برقکاری انجام بشود برای نظافت و زیبایی سونا بخار را باید کاشیکاری کرد

دقت کنید موقع ساخت سونا بخار . سقف سونا را کمی شیب دار انجام دهید تا رطوبت سقف به چکه و قطره تبدیل نشود

در بعضی جاها قسمتی از سونا بخار را که رو به استخر هست، شیشه سکوریت میزنند.

بزرگترین فروشگاه فروش لوازم استخر

بعد از اتمام تمام کارای سونا بخار و ساخت نشیمنگاه برای نشستن که معمولا به ارتفاع ۵۰ و عرض ۴۰ ساخته میشود ، نوبت به نصب دیگ سونا بخار میرسد.

دستگاه دیگ سونا بخار جدید خیلی بزرگ نیست، بیشتر مولدهای بخار به اندازه کیس کامپیوتر میباشد. که از یک طرف ورودی اب و از یک طرف خروجی بخار و یک طرف هم خروجی اب اضافی دارد.

ظرفیت دستگاه سونا بخار معمولا از ۴/۵ کیلوات شروع میشه به بالا. معمولا ۴/۵ کیلو وات ها تک فاز و و از  وات به بالا بقیه سه فاز میباشد.

ساخت سونا و جکوزی در محوطه سازی
برای اینکه یک دستگاه خیلی خوب و مقرون به صرفه داشته باشید حتما موقع خرید دستگاه ابعاد سالن در نظر گرفته بشود برای اینکار حتما با شرکت سازنده دستگاه جهت راهنمایی هاهنگی لازم را موقع خرید داشته

ساخت استخر بتنی در گیلان
چطور یک جکوزی بسازیم

چطوری یک سونا بخار بسازیم؟در حال ویرایش

جطوری یک سونا خشک بسازیم؟

چطوری یک جکوزی بسازیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن 1
تلفن 2