ارسال سریع به تمام نقاط کشور

مراحل اجرای پروژه ساخت استخر توسط تیم طبیعت سازان

در مورد تاسیس استخر خانگی و مراحل ساخت استخر باید دقت داشته باشید که تاسیسات استخر باید حداقل یک متر پایینتر از کف استخر قرار بگیرد تا آب به خودی خود بر لوازم استخر مسلط شود. نکته بعدی اینست که روی تاسیسات استخر باید بتن ریزی کرد طوریکه این تاسیسات از داخل حیاط دیده نشوند و جلوه و نمای بدی ایجاد نکند.

تاسیسات لازم برای ساخت استخر
تیم طبیعت سازان در زمان اجرای پروژه همه موارد ذکر شده را در نظر می گیرد و استخر را به بهترین و تخصصی ترین شکل ممکن احداث می کند. همانطور که می دانید کشور عزیز ما ایران جز کشورها در معرض خشکسالی است باید بگوییم که برای صرفه جویی در مصرف آب تصفیه خانه ای که بوسیله تیم طبیعت ایجاد می شود برای مدت یکسال نیازی به تعویض آب ندارد که هم به کاهش مصرف آب و حفظ محیط زیست کمک می کند و هم هزینه های شما را کاهش می دهد.

مراحل ساخت استخر, مراحل اجرای پروژه ساخت استخر توسط تیم طبیعت سازان
پروژه ساخت استخر

مراحل اجرای پروژه ساخت استخر
بازدید از محل احداث استخر
حفاری خاک تا عمق مناسب
استحکام کف و لوله کشی بعد از حفاری
آرماتور بندی و بتن ریزی
برقراری و اتصال تاسیسات روشنایی
کاشی کاری استخر و یا رنگ کردن استخر
تست استخر از لحاظ نشت آب
فضای اطراف ساخت استخر
بعد از احداث استخر فضای اطراف آن نیز در جذابیت آن نقش مهمی دارد بادی از سنگ های گرانیت و دکوراتیو برای اطراف استخر استفاده کرد تا زیبایی محیط را دو چندان کند. نوع سنگ و رنگ سنگ مورد استفاده در اطراف استخر دو چیزیست که باید بسیار مورد توجه قرار بگیرد چون زیبایی ویلا و استخر را دوچندان می کند. تیم طبیعت سازان سبز تبحر ویژه ای در زمینه چیدمان طرح ها ئ رنگ های مناسب در کنار هم دارد.

ساخت استخر موثر در افزایش قیمت ویلا

مراحل ساخت استخر, مراحل اجرای پروژه ساخت استخر توسط تیم طبیعت سازان
فضای اطراف ساخت استخر

لوازم مورد نیاز برای ساخت استخر جکوزی
مراحل مختلفی برای احداث جکوزی وجود دارد. تاسیسات مورد نیاز برای احداث جکوزی شامل مسیر تصفیه، گرمایش و ماساژ می باشد. در زمان احداث جکوزی باید به این مهم توجه کرد که چنانچه اندازه لوله درست انتخاب نشود سرعت آب در لوله منتهی به جکوزی بالا باشد این لوله ها افت فشار بالایی خواهند داشت و جت های جکوزی عمل ماساژ را بخوبی انجام نمی دهند.

دیگر مراحل ساخت جکوزی
از سایر مراحل ساخت جکوزی ساخت رینگ های جکوزی است برای احداث جکوزی دو رنگ نیاز است یک رینگ برای جت های بالا و یک رینگ برای جت های پایین استفاده می شود. جنس رینگ می تواند استیل و گالوانیزه باشد.
مرحله بعدی در احداث جکوزی آجر چینی می باشد. بطور معمول ابعاد جکوزی نشسته ۲/۵×2/5 با عمق 1/5 متر می باشد. جریان آب گرم بوسیله پمپ های قوی به داخل لولهای موجود در دیواره حوضچه جریان می یابد. جکوزی از یک پله یا به عبارتی پاشویه نیز برخوردار است تا بتوان بر روی آن بنشیند و عمل ماساژ پا با استفاده از جریان آب گرم روی آن صورت بگیرد. مرحله آخر ساخت جکوزی، نازک کاری می باشد. نازک کاری به معنی سیمانکاری، آب بندی و استفاده زا کاشی ها و سرامیک های زیبا در حوضچه آن می باشد.

اصول زیباسازی جکوزی
ضمنا برای جنبه زیبایی جکوزی می توان از سیستم روشنایی و چراغ های زیبا بهره برد تا بر جذابیت کار افزوده شد و فرد در آن احساس آرامش مطلق کند. ساخت جکوزی تلفیقی از علم و تجربه و هنر است و نیاز به تبحر دارد. تیم طبیعت سازان کارشناسان خبره ای را در زمینه احداث استخر ارزان و جکوزی دارد که می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره تماس… و آدرس ایمیل …. ارتباط برقرار کنید و ضمن دریافت مشاوره رایگان برای احداث استخر و جکوزی از هزینه ها ی احداث استخر و جکوزی با خبر شوید. تیم ما سریعا می تواند به محل مورد نظر شما برود و محل را مورد ارزیابی قرار دهد و راهنمایی های لازم را در این زمینه به شما بدهد.

محوطه سازی در ویلا و اطراف محل ساخت استخر
هر فضا و چشم اندازی که در یک مسیر عبور قرار دارد می تواند برای محوطه سازی مورد استفاده قرار بگیرد. برای یک باغچه بسیار کوچک گرفته تا فضاهای بسیار بزرگ می توانند برای محوطه سازی مورد استفاده قرار بگیرند. بسته به میزان وقت و انرژِی که برای محوطه سازی صرف می شود هزینه آن نیز اضافه می گردد.

مراحل ساخت استخر, مراحل اجرای پروژه ساخت استخر توسط تیم طبیعت سازان
محوطه سازی در ویلا و اطراف محل مراحل ساخت استخر

ساخت استخر و تاثیر آن در زیبایی محیط …
امروزه طراحی محوطه در ویلا از جایگاه ویژه ای برخوردار است. پلانی که برای محوطه سازی در ویلا در نظر گرفته می شود با اندازه زمین باید تناسب داشته باشد. برای مثال در ویلا هایی با زمین کوچک نباید تاسیسات و ساختمان های زیادی قرار بگیرد که سبب کوچکتر جلوه کردن آن ویلا شود. در زمین های کوچک باید انتخاب گیاهان نیز با دقت صورت بگیرد باید گیاهانی کوتاه قد با بافت ریز و نرم در آن کشت شوند و درختانی مرتفع چون سرو شیراز، سرو ناز و سرو خمره ای مناسب کاشت در فضاهای کوچک نیستند.

برای محوطه سازی سبک های متنوعی وجود دارد که شامل سبک کلاسیک چون باغ های ایرانی، باغ های مراکشی، ایتالیایی، فرانسوی، انگلیسی و اسپانیایی می باشد که در قبل از قرن هجدهم میلادی باب بوده است.

سبک بعدی سبک مدرن مانند باغ های آمریکایی مدرن است و سبک طبیعت گرایانه مانند باغ ژاپنی، باغ چینی، باغ انگلیسی که مربوط به بعد از قرن هجدهم میلادی هستند.

سخن پایانی مراحل ساخت استخر
محوطه سازی به سبک باغ های ایرانی نیاز به فضاهای خیلی بزرگ دارد و مناسب زمین هایی با متراژ کوچک نمی باشد. د سبک مراکشی بیشتر از گیاهان گرمسیری چون نخل ها استفاده می شود و این سبک بیشتر در مناطق جنوبی کشور که آب و هوای گرم دارند و مناطق شمالی کشور که آب و هوای معتدل دارد مورد استفاده قرار می گیرد.

در مناطق سردسیری می توان از محوطه سازی به سبک باغ های فرانسوی بهره برد چون اکثر گیاهان مورد استفاده در این سبک از نوع انواع گیاهان مقاوم به سرما است. تیم طبیعت سازان سال هاست که به امر محوطه سازی مشغول است و در کنار ساخت استخر ارزان به محوطه سازی نیز می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن 1
تلفن 2